یکی از مسافران این پرواز به خبرنگاریزدفردا گفت : پرواز شركت ايران اير از تهران به مقصد يزد با شماره 298 در تاريخ ششم خرداد ماه سالجاري در حاليكه با دو ساعت تأخير در حدود ساعت 22 به پرواز درآمده بود پس از 40 دقيقه به دليل نقص فني به فرودگاه مهرآباد بازگشت و مسافران با هواپيماي ديگري به يزد انتقال داده شدند .

یزدفردا "یزدفردا:پرواز شماره 298 شركت ايران اير از مبدأ تهران كه با تأخير دو ساعته به مقصد يزد حركت كرده بود به دليل نقص فني ، پس از 40 دقيقه با بازگشت به فرودگاه مهرآباد خطر سقوط را پشت سرگذاشت .  

پرواز شماره 298 شركت ايران اير از مبدأ تهران كه با تأخير دو ساعته به مقصد يزد حركت كرده بود به دليل نقص فني ، پس از 40 دقيقه با بازگشت به فرودگاه مهرآباد خطر سقوط را پشت سرگذاشت .

ساجدی فر یکی از مسافران این پرواز به خبرنگاریزدفردا گفت : پرواز شركت ايران اير از تهران به مقصد يزد با شماره 298 در تاريخ ششم خرداد ماه سالجاري در حاليكه با دو ساعت تأخير در حدود ساعت 22 به پرواز درآمده بود پس از 40 دقيقه به دليل نقص فني به فرودگاه مهرآباد بازگشت و مسافران با هواپيماي ديگري به يزد انتقال داده شدند .

حسين ساجدي فر كه خود نيز از مسافران اين هواپيما بود اظهار داشت : پس از گذشت مدتي از پرواز ، هواپيما دچار نقص فني گرديد و در حاليكه به فرودگاه مهرآباد باز مي گشت با تكانهاي شديد و        عدم تعادل فراوان موجب رعب و وحشت مسافران شد .

وي ادامه داد عليرغم اينكه مهمانداران سعي مي كردند با رفتار خودشان به سرنشينان هواپيما روحيه بدهند ولي شواهد قرين بر اين بود كه اتفاقي رخ داده است .

وی همچنین  افزود : با فشار رواني شديدي كه به همه وارد آمده بود پس از مدتي هواپيما در فرودگاه مهراباد به زمين نشست و در اين هنگام اعلام شد هواپيماي ديگري شما را به يزد مي برد ، اما با شنيدن اين خبر در حدود 40 نفر از مسافران با انصراف از پرواز بليط هاي خود را باطل نمودند .

ساجدي فر خاطر نشان كرد: مهندس مير وكيلي شهردار يزد ، سيد كاظم ابراهيمي شهردار بهاباد ، محمود زارع (ناطق ) مدير كل اداري مالي استانداري يزد و  از مسافران اين هواپيما بودند .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا